На својот Фејсбук профил, поранешниот воен пилот и пробен пилот на авионите МиГ-21, Душан Бирманац, реши да зборува за наводнитe теории на заговор за запрашување со хемикалии од воздухот.

Неговата објава ја пренесуваме во целост:

Loading...

„За сите што не ме познаваат, јас бев воен пилот, инструктор за летање и тест пилот на МиГ-21. Летав на надморска височина од нешто повеќе од 20.000 метри и брзина околу 2 маха. Ја продолжив кариерата на агенцијата за контрола на летови. Затоа, запознав многу информации што беа недостапни за другите. Решив да зборувам и да ја кажам вистината за „дневно труење од воздухот“.

Ве молам, прочитајте го внимателно текстот до крај.

Прво, белите траки што ги гледате на небото се резултат на кондензација на жешки издувни гасови од млазни и турбо-млазни мотори во контакт со ладен воздух на голема надморска височина. Ова е хемиско-физички процес кој е идентичен со процесот на формирање на облак.

Основите за разбирање може да се најдат во учебниците за основно и средно училиште. Разбирам дека за многумина тоа тогаш не било интересно, затоа што во тој период тие имале „попаметни работи“ отколку учењето. Треба да се ужива во младоста, и има време за знаење.

За жал, многумина се необразовани на оваа тема, и енергично ги коментираат лажните објави што ги гледаат на социјалните мрежи. Мал број од нас имаат метеорологија како предмет, но формирањето облак е предмет што се изучува во основно училиште.

Ако видите повеќе бели траки кои густо се сечат на различна надморска височина, тоа е затоа што во таа област се вкрстуваат неколку меѓународни воздушни патишта и појавата е сосема нормална поради густиот воздушен сообраќај.

Не грижете се, контролорите на летање се луѓе кои својата работа не ја прават многу лесно.

Најмногу ме повредија објавите на луѓе во кои тие наведуваат дека авионите што нè трујат полетуваат од аеродромот Батајница. Само за да ги потсетам сите. НИЕ ВОЕНИ ПИЛОТИ СМЕ ОБРАЗОВАНИ, ОБУЧЕНИ И ВОСПИТУВАНИ ДА ГО БРАНИМЕ НАШИОТ НАРОД, НЕ ДА ГИ ТРУЕМЕ, што многупати сме го докажале без сожалување кога било потребно.

Моите колеги гинеа во мир и војна, бранејќи го сопствениот народ. Се срамам што има и такви луѓе кои можат да веруваат дека можеме да ги отруеме или да дозволиме некој друг да го стори тоа од нашиот воен аеродром.

Второ, фотографиите каде што можете да видите буриња внатре во патнички или транспортни авиони претставуваат распоред и симулација на товар во авиони во развој и во последните фази на тестирање.

Ова е стандардна методологија за тестирање дали авион се однесува нормално во воздухот во симулирани услови каде бурињата ја претставуваат тежината што ја имаат патниците. Без овој метод на тестирање, патничките авиони сигурно не би биле безбедни за летање.

Тогаш тие фотографии се поврзани со фотографиите на млазниците од авионот кои запрашуваат комарци или други инсекти и еве ги доказите. Какви? Дали авионите за прскање против комарци нѐ трујат од воздухот? Па, сите знаеме дека тоа не го прават.

Трето, точно е дека постојат технологии кои овозможуваат кршење на облак. Тие се користат и за мирно време и за воени цели. Русија и САД го имаат тоа. Најверојатно и Кина. Овие аеросоли содржат честички кои ја претвораат водената пареа во облаците во капки вода.

Доживуваме таков „дожд“ и разведрувањето го искусивме на Косово на аеродромот Слатина скоро секој пат пред нападот во облачно време.

И, конечно, четврто, луѓето кои си дозволуваат да прифатат дезинформации за труење со авиони, се на добар пат да станат послушни овци со кои е лесно да се управува.

Оние што понатаму споделуваат, сакаат и коментираат вакви глупости значително придонесуваат за создавање на уште поголем хаос и недоверба кон сè, дури и кон она што може да им значи многу во одреден момент.

БИДИ СВЕСЕН! НЕ СЕ ГЛУПИРАЈТЕ! БИДЕТЕ ЛУЃЕ КОИ КОРИСТАТ УМ И ЗНАЕЊЕ!“

https://www.facebook.com/dusan.birmanac/posts/10224325496913940

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here